Робота з обдарованими дітьми

Бабочки, мотыльки, стрекозы картинкиТАЛАНТ – ТО КРАПЛЯ ЗДІБНОСТЕЙ І МОРЕ ПРАЦІ              Григір Тютюнник

Талановитих дітей треба вчити бачити зорі на небі і ями під ногами➦
ГОТУЄМОСЬ ДО ОЛІМПІАД
Всеукраїнський турнiр юних хiмiкiв➤
ПРОГРАМА ВИЯВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ➦

Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми➦
Тести на визначення основних компонентів хімічних здібностей
ТЕСТ  визначення ступеня сформованості творчих здібностей
ТЕСТ   "Не проґав вундеркінда" 
Тест для визначення логічних здібностей➦
Етапи роботи з обдарованими учнями:
1. Підготовчий
v  Виявлення обдарованих учнів;

v   Складання діагностичних карт;
vРозроблення нормативних документів, робочих програм роботи з обдарованими учнями.
      2. Основний (практичний)
v  Упровадження інтерактивних методів навчання (проблемно-дослідницьких, проектних, модульних), що розвивають в учнів творче й дослідницьке мислення.
v   Активна участь в інтелектуальних і творчих конкурсах різних рівнів.
       3. Узагальнення
v Аналіз досягнутих результатів.
v  Співвідношення результатів реалізації програми з поставленими метою й завданнями.
v  Визначення перспектив і шляхів подальшої роботи з обдарованими учнями.
Форми роботи вчителя-предметника з обдарованими дітьми
1. Розв'язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.
2. Індивідуальна й диференційована робота.
3. Ділові гри, інтерактивні методи навчання.
4. Участь у конкурсах різних рівнів.
5. Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.