Талановитих дітей треба вчити бачити зорі на небі і ями під ногами➦
ГОТУЄМОСЬ ДО ОЛІМПІАД➤
Всеукраїнський турнiр юних хiмiкiв➤
ПРОГРАМА ВИЯВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ➦
Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми➦
Тести на визначення основних компонентів хімічних здібностей➦
ТЕСТ визначення ступеня сформованості творчих здібностей➦
ТЕСТ "Не проґав вундеркінда" ➦
Тест для визначення логічних здібностей➦
АНКЕТА щодо визначення здібностей учнів (за методикою американських вчених Хаана і Кафа) ➦
АНКЕТА для орієнтовного дослідження творчої обдарованості особистості учня➦
Перевірте здібності вашої дитини. Можливо, вона геній?➦
Портфоліо для учнів➦
АНКЕТА для орієнтовного дослідження творчої обдарованості особистості учня➦
Перевірте здібності вашої дитини. Можливо, вона геній?➦
Портфоліо для учнів➦
Етапи роботи з обдарованими учнями:
1. Підготовчий
v Виявлення обдарованих учнів;
vРозроблення нормативних документів, робочих програм роботи з обдарованими учнями.
2. Основний (практичний)
v Упровадження інтерактивних методів навчання (проблемно-дослідницьких, проектних, модульних), що розвивають в учнів творче й дослідницьке мислення.
v Активна участь в інтелектуальних і творчих конкурсах різних рівнів.
3. Узагальнення
v Аналіз досягнутих результатів.
v Співвідношення результатів реалізації програми з поставленими метою й завданнями.
v Визначення перспектив і шляхів подальшої роботи з обдарованими учнями.
Форми роботи вчителя-предметника з обдарованими дітьми
1. Розв'язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.
2. Індивідуальна й диференційована робота.
3. Ділові гри, інтерактивні методи навчання.
4. Участь у конкурсах різних рівнів.
5. Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.