Проекти

Відкриття народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове знання учня.                                          К.Федін          

Формуванню компетентностей учнів сприяє виконання ними навчальних проектів, орієнтовні теми яких (для вибору) наведено в окремій рубриці програми. Учитель і учні можуть пропонувати і власні теми. Проекти розробляються учнями індивідуально або в групах, учитель може надавати консультацію щодо планування, визначення мети, завдань і методики дослідження, пошуку інформації, координувати хід виконання проекту. Проектна робота може бути теоретичною або експериментальною. Тривалість проекту – різна: від уроку (міні-проект), кількох днів (короткотерміновий проект) до року (довготерміновий). Результати досліджень учні представляють у формі мультимедійної презентації, доповіді (у разі необхідності – з демонстрацією хімічних дослідів), моделі, колекції, буклету, газети, статистичного звіту, тематичного масового заходу, наукового реферату (із зазначенням актуальності теми, новизни і практичного значення результатів дослідження, висновків) тощо. Презентація й обговорення (захист) проектів відбувається на спеціально відведеному уроці або під час уроку з певної теми. Робота кожного виконавця проекту оцінюється за його внеском, індивідуально.
Упродовж року учень виконує один навчальний проект (індивідуальний або груповий) із предмета. (Хімія 7-9 класи. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Теми навчальних проектів з хімії. 7 клас        
Приклад:

Оформлення результатів навчального проекту









"Опале листя - користь чи шкода?"
2017





Експериментальна частина навчальних проектів №4-8 "Дослідження рН середовища"
9 клас
2017








Презентація проекту з природознавства
"Тварини світу"
5 клас
2018