Тільки хімік:
- може прямо запитати у кухаря: «Яка ступінь розведення солянки сьогодні?»;
- знаходить у словах пісні «Я хмари розведу руками» щось своє;
- розглядає утворення рум'яної скоринки на пиріжку як процес карамелізації вуглеводів;
- кожен раз переконується, що вільні радикали в політиці також негативно діють на людський організм, як і в хімії;
- не шукає важку воду в чайнику;
- міг додуматися до фрази «з усіма витікаючими наслідками».
- може прямо запитати у кухаря: «Яка ступінь розведення солянки сьогодні?»;
- знаходить у словах пісні «Я хмари розведу руками» щось своє;
- розглядає утворення рум'яної скоринки на пиріжку як процес карамелізації вуглеводів;
- кожен раз переконується, що вільні радикали в політиці також негативно діють на людський організм, як і в хімії;
- не шукає важку воду в чайнику;
- міг додуматися до фрази «з усіма витікаючими наслідками».
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Не все золото, що не реагує.
Валентність - це здатність приєднувати те чого у тебе немає, але що ти дуже хочеш.
Старі хіміки не вмирають, вони просто перестають реагувати.
Останні слова хіміка: «Чому немає етикетки на цій пляшці?»
Вчитель хімії був доставлений в лікарню і після надання допомоги поміщений в палату.
- Автомобільна катастрофа? - запитує сусід.
- Ні, помилка в підручнику з хімії.
- Автомобільна катастрофа? - запитує сусід.
- Ні, помилка в підручнику з хімії.
Основний закон хімії: "Гаряча колба виглядає точно так само, як і холодна."
Новини науки.
Нещодавно нашими хіміками отримано нове речовина, від якого вони ніяк не можуть відмити руки.
Нещодавно нашими хіміками отримано нове речовина, від якого вони ніяк не можуть відмити руки.
- Де ми перебуваємо?
- Сер, ми вийшли в нейтральні води.
- З чого ти взяв?
- Лакмус не змінює колір!
- Сер, ми вийшли в нейтральні води.
- З чого ти взяв?
- Лакмус не змінює колір!
Батько-хімік хвалиться перед друзями:
- Вчора мій синочок сказав своє перше слово!
- Цікаво, який? Мама? Тато? Дай?
- Изопропилофторметилфосфонат!
- Вчора мій синочок сказав своє перше слово!
- Цікаво, який? Мама? Тато? Дай?
- Изопропилофторметилфосфонат!
На уроці хімії вчителька запитує:
- Марійка, розчин якого кольору у тебе вийшов?
- Червоного.
- Молодець! Сідай, п'ять. Петрусю, розчин якого кольору вийшов у тебе?
- Оранжевого.
- Непогано! Сідай, чотири. Вовочка, а у тебе розчин якого кольору вийшов?
- Чорного.
- Два! Клас, лягай!!!
- Марійка, розчин якого кольору у тебе вийшов?
- Червоного.
- Молодець! Сідай, п'ять. Петрусю, розчин якого кольору вийшов у тебе?
- Оранжевого.
- Непогано! Сідай, чотири. Вовочка, а у тебе розчин якого кольору вийшов?
- Чорного.
- Два! Клас, лягай!!!
Якщо вам раптом присниться таблиця Менделєєва, відразу не прокидайтеся...
Вивчіть.
Вивчіть.
Останні слова вчителя хімії: "Діти! Цей дослід зовсім безпечний!"
Студентка здає іспит з хімії. Мало що розуміє. Викладач вирішується поставити останнє питання:
- Яка гібридизація атома вуглецю в молекулі метану? Скажіть sp3 - ставлю три, скажіть sp2 - ставлю два.
Студентка:
- sp-чоти-и-и-ри...
- Яка гібридизація атома вуглецю в молекулі метану? Скажіть sp3 - ставлю три, скажіть sp2 - ставлю два.
Студентка:
- sp-чоти-и-и-ри...
Американські вчені нарешті розробили автомобіль, що працює на воді!
На жаль, поки що він працює тільки на воді з Мексиканської затоки...
На жаль, поки що він працює тільки на воді з Мексиканської затоки...
Середній школі потрібна вчитель хімії зі своєю зарплатою.
Урок хімії, тема - залізо, біля дошки - Вовочка. Марія Іванівна питає:
- Розкажи, в чому полягає процес корозії заліза?
- Залізо покривається іржею.
- Можеш написати рівняння реакції?
- Не можу...
- А з чого складається іржа?
- Не знаю...
- Гаразд, давай разом. Пиши Fe(OH)3...
- Вовочка пише на дошці:
- FeOFeOFeO.
- Жах! Що ти тут написав?
- Самі ж сказали FeO... аж тричі...
- Розкажи, в чому полягає процес корозії заліза?
- Залізо покривається іржею.
- Можеш написати рівняння реакції?
- Не можу...
- А з чого складається іржа?
- Не знаю...
- Гаразд, давай разом. Пиши Fe(OH)3...
- Вовочка пише на дошці:
- FeOFeOFeO.
- Жах! Що ти тут написав?
- Самі ж сказали FeO... аж тричі...
Іспит з неорганіки. Викладач:
- Напишіть-но мені формулу тіосульфату...
Студент старанно виписує: TiOSO4.
- Напишіть-но мені формулу тіосульфату...
Студент старанно виписує: TiOSO4.
Витягає студент-хімік білет на іспиті.
Перше питання - ацетон. Мовчить. Професор не витримує:
- Ну це ж так просто! Ацетон (формула СН3 - (С=О) - СН3) - це диметилкетон, окислюється з розривом вуглеводневого скелету, ну і так далі. Вам все зрозуміло?
Студент:
- Так, крім одного: чому середнє "С" дорівнює нулю?
Перше питання - ацетон. Мовчить. Професор не витримує:
- Ну це ж так просто! Ацетон (формула СН3 - (С=О) - СН3) - це диметилкетон, окислюється з розривом вуглеводневого скелету, ну і так далі. Вам все зрозуміло?
Студент:
- Так, крім одного: чому середнє "С" дорівнює нулю?
Доцент:
- Іванов, скажіть, в яких станах може бути вода?
- В трьох: твердому, рідкому і потворне.
- Іванов, скажіть, в яких станах може бути вода?
- В трьох: твердому, рідкому і потворне.
В лабораторії органічної хімії фраза "що ти гониш?" набуває інший зміст.
Приходить дідок в аптеку і запитує: - У вас є 2,3,3а,4,5,6-Гексогидро-8-метил-1Н-пиразино[3.2.1-j,k]Карбозолгидрохлорид?
Аптекарка через кілька хвилин запитує в іншого:
- У нас ретинолу ацетат є?
- Вітамін А, що?
Дід:
- Ага, він самий. Пам'ятаю, що вітамін, а який, забув!
Аптекарка через кілька хвилин запитує в іншого:
- У нас ретинолу ацетат є?
- Вітамін А, що?
Дід:
- Ага, він самий. Пам'ятаю, що вітамін, а який, забув!
Що таке бублик? Це циклобатон!
В магазині хімреактивів:
- Синька є?
- Є.
- Якого кольору?
- Синька є?
- Є.
- Якого кольору?
- Ви не маєте ніякого уявлення про хімію, шановна!
- Неправда, професор! Тоді б я не була блондинкою.
- Неправда, професор! Тоді б я не була блондинкою.
Зустрічаються два фізика і хімік. Один фізик каже:
- Я придумав мініатюрну атомну бомбу, скоро будемо її відчувати!
На що інший йому відповідає:
- Ну і що? Я придумав мініатюрну термоядерну бомбу і ми теж скоро її випробуємо!
Хімік трохи подумав і каже:
- А от я нічого не придумав, але випадково забруднив вас полонієм.
- Я придумав мініатюрну атомну бомбу, скоро будемо її відчувати!
На що інший йому відповідає:
- Ну і що? Я придумав мініатюрну термоядерну бомбу і ми теж скоро її випробуємо!
Хімік трохи подумав і каже:
- А от я нічого не придумав, але випадково забруднив вас полонієм.
Учень приходить додому з перев'язаною рукою. Батьки питають, що з ним.
- На уроці хімії проводили досліди, і мені на руку потрапила лимонна кислота.
- Ну і що? Вона не залишає опіків.
- Так, але мій сусід вирішив її нейтралізувати і насипав мені на руку NaOH.
- На уроці хімії проводили досліди, і мені на руку потрапила лимонна кислота.
- Ну і що? Вона не залишає опіків.
- Так, але мій сусід вирішив її нейтралізувати і насипав мені на руку NaOH.
Ось парадокс: цар-гармата не стріляє, цар-дзвін не дзвонить, а царську горілку можна не пити!
Приходить Вовочка додому і каже батькові:
- Тато, тебе в школу викликають. Я парту в кабінеті хімії підірвав.
На наступний день:
- Тато, тебе в школу викликають. Я кабінет хімії підірвав.
На третій день:
- Тато, тебе в школу викликають.
- Більше не піду!
- Ну і правильно, нема чого тобі на руїни ходити!
- Тато, тебе в школу викликають. Я парту в кабінеті хімії підірвав.
На наступний день:
- Тато, тебе в школу викликають. Я кабінет хімії підірвав.
На третій день:
- Тато, тебе в школу викликають.
- Більше не піду!
- Ну і правильно, нема чого тобі на руїни ходити!
Двоє хіміків в лаболаторії:
- Вась, опусти руку в цей стакан.
- Опустив.
- Що-небуть відчуваєш?
- Ні.
- Значить, сірчана кислота в іншій склянці.
- Вась, опусти руку в цей стакан.
- Опустив.
- Що-небуть відчуваєш?
- Ні.
- Значить, сірчана кислота в іншій склянці.
Урок хімії.
- Скажи, Вовочка, які речовини не розчиняються у воді?
Вовочка, не роздумуючи:
- Риби!
- Скажи, Вовочка, які речовини не розчиняються у воді?
Вовочка, не роздумуючи:
- Риби!
Хлор до натрію:
- Слухай, позич электрончик повертіти.
- Так, забирай, я все одно в плюсі залишуся.
- Слухай, позич электрончик повертіти.
- Так, забирай, я все одно в плюсі залишуся.
Уривки з реального тесту з техніки безпеки (Хімія в школі, 2009, №10):
"Якщо розлиті рідини або розсипані тверді речовини, треба
а) все прибрати;
б) повідомити вчителю;
в) піти непомітно "
"Посуд для виконання досліду треба використовувати
а) чистий; /а не шкода?
б) брудну; / все одно забрудниться
в) з тріщинами; / все одно розіб'єте
г) яка є під руками" / інший не дадуть!
"В шкільній хімічній лабораторії можна
а) перекусити;
б) змішувати реактиви без інструкції;
в) бігати і шуміти;
г) дотримувати чистоту і порядок".
"Якщо розлиті рідини або розсипані тверді речовини, треба
а) все прибрати;
б) повідомити вчителю;
в) піти непомітно "
"Посуд для виконання досліду треба використовувати
а) чистий; /а не шкода?
б) брудну; / все одно забрудниться
в) з тріщинами; / все одно розіб'єте
г) яка є під руками" / інший не дадуть!
"В шкільній хімічній лабораторії можна
а) перекусити;
б) змішувати реактиви без інструкції;
в) бігати і шуміти;
г) дотримувати чистоту і порядок".
- Який окислювач найсильніший?
- Деканат. Як окислит, потім не відновитися.
- Деканат. Як окислит, потім не відновитися.
Вовочка систематично прогулював уроки хімії. На випускному іспиті йому дісталося завдання: експериментально довести властивості нітратної кислоти.
На допомогу прийшла глобальна мережа. Перше, що видав пошуковий сервер, виявилася стаття про отримання нітрогліцерину...
Це був останній випуск школи.
На допомогу прийшла глобальна мережа. Перше, що видав пошуковий сервер, виявилася стаття про отримання нітрогліцерину...
Це був останній випуск школи.
- У цій квартирі раніше жив хімік, - каже господар молодій людині, яка хоче зняти у нього квартиру.
- Він постійно експериментував і саме в цій кімнаті.
- А-а... Ймовірно, пляма на стелі - це результат його експериментів?
- Ні, це сам хімік.
- Він постійно експериментував і саме в цій кімнаті.
- А-а... Ймовірно, пляма на стелі - це результат його експериментів?
- Ні, це сам хімік.
Все залежить від контексту. Словосполучення «вільні радикали» для хіміка означає одне, для політика інше. А для нормальної людини взагалі нічого не означає.
На іспиті з хімії студенту попадається важке питання.
- Професор, я цю тему органічно не переварюю!
- Дуже шкода. Тоді доведеться перетравлювати мінерально...
- Професор, я цю тему органічно не переварюю!
- Дуже шкода. Тоді доведеться перетравлювати мінерально...